Marketing pre stredné školy

marketing web.png
Príspevok MŠVVaM SR Stredná škola
Aktualizovaná učebnica podáva základné informácie z oblasti marketingu. Niektoré kapitoly obsahujú prípadové štúdie, vďaka nim ľahšie žiaci pochopia ako to funguje v praxi.
Výrobca
SPN - Mladé letá, s.r.o.
Kód
USS85
EAN
9788010041718
ISBN
978-80-10-04171-8
Dostupnosť
Záväzná predobjednávka
Naša cena s DPH
20,00 € /ks
Naša cena bez DPH
19,05 €/ks
ks

Popis

Základom úspešného podnikania je marketing. Každý účastník trhu potrebuje mať  poznatky z marketingu, aby dokázal odhadnúť a uspokojiť potreby spotrebiteľov. Žiaci pomocou tejto učebnice získajú vedomosti na pochopenie fungovania trhu. Oboznámia sa nielen s podstatou marketingu, jeho základnými pojmami ale aj napríklad,  aké je jeho miesto v podnikaní, s analýzou  a prieskumom trhu, hľadaním nových príležitostí, marketingovou klasifikáciou produktu, cenovou stratégiou podniku, marketingovou komunikáciou, komunikačným mixom a jeho zložkami, ale aj s tvorbou marketingového plánu, marketingovým informačným systémom a podstatou  medzinárodného marketingu. Niektoré kapitoly obsahujú prípadové štúdie, pomocou ktorých žiaci môžu ľahšie pochopiť aplikáciu marketingových princípov v praxi, napríklad, ako postupovať pri tvorbe nového výrobku.

 

 

 

 

Parametre

Parametre produktu  Marketing pre stredné školy

Formát
210x295 mm
Počet strán
160
Väzba
mäkká
Jazyk
slovenský

Súbory na stiahnutie

Odkazy a videá

Komentáre

Hodnotenie

Články

Výrobca

Firma:
SPN - Mladé letá, s.r.o.